marți, 8 februarie 2011

Începe „Talentata blogosferă mureşeană”, primul concurs literar al revistei Blog@ru’ mureşean! Aşteptăm înscrierile...

Sâmbătă, 12 februarie 2011 demarăm primul concurs literar (şi lunar), pe teme (subiecte) alese de revista Blog@ru’ mureşean, concurs intitulat „Talentata blogosferă mureşeană!”
Vor fi premiate cu suma de 50 lei, doar 2 (două) articole care vor fi publicate şi în ediţia viitoare (din martie) a revistei Blog@ru’ mureşean, blog@rii câştigători fiind invitaţi să participe şi la întâlnirea lunară a redacţiei, care va avea loc după apariţia din tipografie, a fiecărei ediţii a revistei.
Tema aleasă ca subiect pentru articol, va fi anunţată printr-un mesaj trimis de către redacţie şi pe care îl vor primi în ziua de sâmbătă, 12 februarie 2011, până la orele 19,00, pe adresa lor de e-mail, toţi blog@rii care şi-au anunţat participarea la concurs.
Atenţie! Mesajul va fi trimis de către redacţie doar blog@rilor care s-au înscris la concurs, până la data stabilită.
Tema aleasă pentru subiect, va fi lunar, cât mai diversă. De exemplu, poate trebuie să scrieţi un material răspunzând la întrebarea „Dacă pentru un mandat, aţi fi preşedintele/preşedinta României, ce aţi face ca românii s-o ducă mai bine?” sau altul în care să oferiţi răspunsul la întrebarea „Ce aţi face dacă pe criza asta, un miliardar v-ar oferi 1 milion de euro, cerându-vă la schimb...?”... etc...
Tema aleasă pentru subiect - (se înţelege sperăm, de la sine) - nu e făcută publică pe blog-ul revistei, pentru că dorim ca subiectele articolelor publicate de revistă, să fie ţinute secrete faţă de public, până la apariţia pe piaţă a revistei.
Câştigătorii (doar 2 la nr.) vor fi anunţaţi prin e-mail iar evenimentul va fi făcut public şi pe blogul revistei, la data apariţiei revistei pe piaţă.
...................
Condiţii tehnice:
-      articolul trebuie să fie scris în Time New Roman, nr. 12, cu sau fără diacritice româneşti şi să fie de maxim 1 (una) pagină - 1 pagină jumătate, de Office Word (97-2003 sau mai recent). Titlul articolului puteţi să-l alegeţi voi. Semnătura vă aparţine, sub formă de pseudonim sau numele real. Doar câştigătorii trebuie să-şi decline identitatea în faţa redacţiei, pentru că vor semna un contract pentru drepturi de autor, pentru a intra în posesia premiului financiar.   
..............................
Condiţiile de participare:
– anunţaţi-vă participarea până sâmbătă, la orele 12,00, menţionând că doriţi să participaţi la acest concurs, trimiţându-ne şi un link către blogul vostru. (în căsuţa de la „Comentarii” a acestei postări, iar participarea Dvs va fi făcută publică).
– trimiteţi-ne separat, adresa Dvs. de e-mail şi numele blog-ului Dvs, în acelaşi mod – (adresa de e-mail nu va fi făcută publică ci o vom folosi doar pentru comunicările redacţiei către Dvs!)
- pe blogul Dvs să apară postat, un scurt comentariu legat de participarea Dvs la acest concurs şi care să mai cuprindă şi următoarele:
1)- fraza „revista Blog@ru’ mureşean”,
2)- fraza „revista Blog@ru’ mureşean”, să aibă lik-ul către blogul revistei.
3)- postarea să cuprindă fotografia paginii nr. 6 – în întregime sau doar  partea în care e descrisă redacţia şi articolul alăturat (din revista deja existentă pe piaţă, în locaţiile anunţate.)

Articolele scrise de blog@rii participanţi şi destinate concursului, trebuiesc trimise pe adresa blogaru.muresean@gmail.com, până la data de 19 februarie 2011, orele 12,00 (inclusiv).  

Înscrierile la acest concurs,
încep din acest moment!
 NOTA:
- Pentru orice alte nelămuriri, vă aşteptăm aici, întrebările.
...................
(Colectivu’ de redacţie)

23 de comentarii:

Anonim spunea...

se arata interesant concursul. putem raspunde si printr/o poezie sau catren sau alta forma literara? presupun ca da...

Miriam spunea...

nu am gasit revista pe bulevardul meu. abia in centru am inteles ca e. nu se poate rezolva ca si in cornisa sa apara revista?

Gicuta spunea...

sunt din ludus. ca sa particip la concurs trebuie sa cumpar revista din mures. nu se poate face abonament?

Blog@ru' mureşean spunea...

Ufff. trei intrebari,una dupa alta. si sunt zile cand nu intra nimeni la discutii. raspund pe rand: laprimaintrebare, se poate raspunde oricum, la a doua intrebare, ne pare rau dar in cornisa nu avem distributie si la intrebarea a treia raspunsul e ca trebuie sa intreb la conducere ca sa vedem daca se pot face abonamente.ceva discutii au fost dar nu pot sa ofer acum un raspuns clar. (Raoul E.G.)

Henrich spunea...

daca vrei link, se spune "te rog", nu postezi aiurea off-topic...

Anonim spunea...

Premiile sunt usor jenante, mai ales ca solicitati ca toti participantii sa va scrie cate un advertorial.
Stiti ca blogul vostru are rank ZERO?
Hai sa vad daca trece acest comentariu.....

Julien T. spunea...

Buna seara tuturor celor care imi citesc randurile. Vreau sa punctez cateva aspecte: 1)- in primul rind imi cer scuze daca anuntul pentru promovarea acestui concurs, a fost considerat "spam" de catre unii dintre Dvs. Nu se va mai repeta, va garantez acest lucru, adica acei blogari care s-au plins ca am facut spam, au disparut din lista noastra de bloguri. 2):- concursurile sunt gandite pentru ca revista sa interactioneze cu acei blogari mureseni care doresc sa interactioneze cu noi, si nu cu acei posesori de bloguri pe care eu personal, dupa ce mi-am pierdut timpul vizitandu-le "creatiile", nu ii consider deloc blogeri ci... orice altceva... 3): - colaborati cu orice publicatie din Romania si veti constata ca pentru 1 singur articol, nu veti obtine suma oferita ca premiu in acest concurs, si e suficient sa intrati pe site-urile care promoveaza castigurile financiare de pe urma advertorialelor, de pe Internet, ca sa va convingeti si singuri... 4):- chiar daca la acest concurs (sau la altele, viitoare) se vor prezenta doar cate 1 singur candidat, e suficient pentru scopurile revistei. 5): - nu vom bloca niciodata, vreun comentariu, atata vreme cat e de bun simt si sper ca m-am facut inteles. In privinta rank-ului blogului, eu, personal, nu dau 2 bani pe el sau pe alte criterii SEO!
O seara buna va doresc, tuturora...
..............
Nota:
- Daca mai aveti si alte nemultumiri, nu ezitati sa le semnalati. Daca mai exista blogari care considera "spam", diversele anunturi ale revistei, prin care incercam sa tinem la curent blogosfera mureseana cu evenimentele noastre, sa ne anunte pe adresa redactiei si nu vor mai fi deranjati. Niciodata. Va dau cuvantul meu de onoare.
Cu stima

Julien T. spunea...

Revin cu o scurta completare: referitor la concurs... scopul real al acestuia e sa descoperim blogeri talentati si cu care revista sa semneze contracte de colaborare, platite si semnate pe termene nelimitate. Consideram ca acest concurs e un mijloc de recrutare destul de elocvent, mai ales ca intre un ziarist de stiri si un redactor de revista, exista o mare diferenta. Si cum Muresul e plin doar de ziaristi, ne-am gandit ca poate, cine stie. Blogosfera ne va oferi o surpriza...
Faptul ca una din cerinte e ca blogerul sa anunte pe blogul sau ca noi existam, e de bun simt. Din experienta mea ca bloger participant la concursuri si care a castigat bani si diverse premii destul de consistente din blogareala si participarea la diverse concursuri pe teme literare sau de advertoriale, mi s-a cerut intotdeauna sa anunt pe blogul meu, personal, ca particip la acele concursuri, ceea ce era un criteriu obligatoriu. Optiunea mea era simpla si se rezuma doar la atat: vroiam sa particip la acele concursuri etc, in conditiile existente... sau ba! Simplu...
In premiera, va mai fac o dezvaluire: viitoarele concursuri, vor avea ca subiecte poezia, pamfletul, satira, etc. Chiar si caricatura si fotografia vor face subiectul unui concurs, atata vreme cat urmarim sa descoperim, sa lansam si sa colaboram cu diverse talente muresene, existente in blogosfera mureseana. Daca reusim sa descoperim si sa sprijinim un tanar poet sa-si publice o carte, un bun fotograf sau caricaturist sa-si organizeze o expozitie de arta, si se alege si revista cu o mana de colaboratori, (redactori de revista)... pot spune ca ne-am atins scopurile, pe termen scurt.
Nota:
Daca intentionam sa vindem "iarba", nu aveam nevoie de blogosfera, cu toate ca 3 sferturi din ea ar fi o piata de desfacere, de vis!...

Andreea Cz spunea...

Ma bucur ca faceti acest concurs, la cat mai multe, vooi participa si eu dar nu stiu daca acum( revista inca nu a ajuns la mine , eu fiind momentan in cluj e mai greu:D ), asa cum spuneati peste tot cand participi la un concurs ti se cere sa postezi pe site-ul/blogul tau un anunt cu participarea ta sau un anunt despre concurs si cine il organizeaza, deci nu este nimic anormal. Si draga anonim ( data viitoare curaj si lasa-ti numele) page rankul se obtine in timp nu din prima zi, fiind un mare expert ma asteptam sa stii asta. Oricum bafta tuturor celor care vor participa, este o mare oportunitate pentru toata lumea :) va pup

Vio spunea...

nu vad d ce merita sa se raspunda la intrebarile rautacioase ale unora care se incadreaza in primaparte din mottoul revistei? zau asa, faceti treaba buna, felicitari celor de la revista si tineti/o tot asa :):)(:

Andreea Cz spunea...

Vreau sa particip :D http://fatacuparuldefoc.blogspot.com/2011/02/primul-concurs-literar-al-revistei.html#

Bogdan Anghelina spunea...

Eu mă înscriu în acest concurs fiindcă inițiativa e bună și mi se pare o idee minunată acestă promovare a bloggerilor mureșeni însă încetați să o dați înainte cu acea sumă, că nu luăm mai mult și etc. Eu de exemplu scriu advertoriale cu 1 link în componență și app 400 cuvinte pe 60RON, sub această valoare nu am coborât niciodată și am luat și mai multe pe simple advertoriale. Deci nu mai fiți jenanți și lăsați sumele deoparte, cine o face o face pentru promovarea revistei în speranța că revista îl va promova la rândul ei pe acesta.

Jurnalul unei studente tăhuie spunea...

In primul rand vreau sa va felicit pentru revista .. se observa faptul ca munca depusa de catre redactia revistei este realizata cu mult interes. In ceea ce priveste concursul de creatie literara considerati-ma inscrisa. De abia astept ziua de sambata sa vad care este tema. Multa bafta in continuare. :)

Gelu Stoian spunea...

@Vio:
Esti complet stupid! Anonimul are si el ceva dreptate. Gandeste si tu putin, nu hali nemestecat.

Blog@ru' mureşean spunea...

Pentru blogarita "Jurnalul unei studente tahuie" care si-a anuntat participarea la concurs: please, asteptam sa ne trimiti si adresa ta de e-mail, ca sa stim unde trimitem enuntul concursului! Si succes!
(Dragos M - redactor de servici)

Blog@ru' mureşean spunea...

@Bogdane: e pertinenta observatia ta cu un mic amanunt: intra pe BlogMOney, cel mai cunoscut site de advertoriale din Romania si studiaza-l. E doar pentru blogarii care scriu advertoriale. cauta si Hora advertoriale's. Alt site celebru, destinat advertorialelor. Cel mai mic articol care se cere scris pe aceste doua siteuri e de 500-700-1000 cuvinte. Se cer cate 3-5 linkuri, etc etc. Pretul unui articol? 6-10-12 euro. Maxim!...
In celebrul concurs "Superblog 2010", s-au scris 44 de articole pentru suma de... 50 dolari! Vreme de 2 luni de zile! Sefu a participat la acest concurs si-ti poate confirma acest lucru. Intelegi? Blogosfera abia incepe sa fie bagata in seama. Advertorialele sunt abia la inceput. Noi, ca redactori de revista si jurnalisti de profesie inca nu stim ce vom gasi in blogosfera mureseana. Am "rasfoit-o" si noi si nu prea ne-am bucurat, daca e sa fim sinceri. Vrem insa sa descoperim acele talente care stim siguri ca exista pe undeva, pierdute in blogosfera, si care merita cautarea. Pentru ca ne place ce facem si stim cat de greu e sa promovezi azi. Sau sa te promoveze cineva, azi. Nu-ti face iluzii ca revista are nevoie de reclama pe care blogarii i-ar putea-o aduce! Nu o va refuza niciodata, caci ar fi curata prostie insa te inseli amarnic, daca tu crezi ca noi pe asta contam, ca sa ne vindem revista. Revista se vinde datorita titlurilor si a subiectelor abordate. Si vei fi uimit sa afli ce ecou are acum, dupa doar un prim numar. Dar oare dupa cateva aparitii? stim ca premiul oferit e mic insa nu e neinsemnat. nu toti elevii de liceu castiga 60 lei pentru 400 de cuvinte scrise! Considera premiul mai mult un gest simbolic, ca plata pentru efortul pe care trebuie sa il faci ca sa postezi pe blogul tau cateva cuvinte despre revista. Reala promovare o face doar revista care va scrie despre existenta ta, muritoare. caci undeva, intr-o biblioteca comunala, revista va dainui veci pururi chiar si dupa ce tu nu vei mai fi. Esti baiat destept, dupa cum am constatat si cred ca imi vei da dreptate.
(Dragos M.- redactor de serviciu)

MoonlightSunflower spunea...

eu mă bag.
:) sper să şi-mi iasă :D

Bogdan Anghelina spunea...

Dragoș hai să nu o dăm în diverse, am cont pe Hora și BlogMoney de foarte mult timp și tind să cred că știu cum merg lucrurile în online. Niciodată un advertorial vândut printr-un astfel de site nu se ridică la valoarea unui advertorial negociat cu persoana direct. Ce A-Listeri știi tu să activeze pe Hora și BlogMoney :)) ?

Mă rog, aș dori să mă înscriu și eu la concurs. Voi trimite un mail pe adresa blogaru.muresean@gmail.com cu link și adresă.

Virtualkid spunea...

Eu va propun o varianta pentru partea artistica de la decernarea premiilor...

Teodora spunea...

vreau sa ma inscriu la concurs

Blog@ru' mureşean spunea...

Gata. Inscrierile pentru acest prim concurs literar au luat sfarsit azi, la orele 12,00. Pana la ora 19,00 din aceasta zi, toti concurentii, in numar de 5, vor primi prin e/mail, subiectul concursului. Succes tuturora! Articolele castigatoare vor vedea apoi lumina tiparului si vor fi publicate in editia viitoare, din luna martie a revistei noastre. Acolo vor putea fi si citite. Alte amanunte veti gasi tot in paginile editiei viitoare a revistei.
(Dragos M - de straja!)

Bianca spunea...

Eu nu sunt talentata la scris asa ca nu m-am inscris intr-un asemenea concurs.
Dar sunt talentata zic eu:)) la gatit asa ca am rezolvat si provocarea pe care mi-ati lansat-o in primul numar al revistei.
Sper ca am facut fata cu succes provocarii:)
Aici vedeti postarea:
http://biancams76.blogspot.com/2011/02/meniu-provocare-pentru-patru-persoane.html
Sa ne fie de bine:))

Blog@ru' mureşean spunea...

Felicitari. Si... daca nu ma insel, aveti un mesaj postat pe blog-ul Dvs.
Dragos M-(omu' de serviciu)