duminică, 6 martie 2011

Editorial: "Ce mi-e şi cu bărbaţii ăştia!"...

            Pentru că tot am intrat în luna martie, lună dedicată nouă, femeilor, mi-am spus că nu ar strica să abordez un subiect, ceva mai delicat pentru sufletele bărbaţilor noştri. Nu de alta, dar în această lună, bărbaţii noştri ar trebui să fie nişte  adevăraţi Don Juani.
          E de notorietate faptul că oricărui bărbat deştept şi cu potenţial, îi face plăcere să aibă la birou, o colegă inteligentă, amuzantă, spirituală, amabilă şi mai ales sexi.
Dintr-o dată, în bărbat se trezeşte sentimentul curtezanului din perioada shakespeariană sau cel al amantului misterios, veneţian şi chiar dacă relaţia va rămâne veşnic una colegială, bărbatul se va purta mereu, ireproşabil, precum un adevărat Don Juan.
          Nu acelaşi lucru se întâmplă însă cu bărbatul deştept şi cu potenţial, când intră pe uşa casei sale!
Odată ajuns în faţa soţiei sale, bărbatul deştept şi cu potenţial se leapădă iute de imaginea de Don Juan şi redevine acelaşi soţ banal şi bărbat de casă.
Mereu m-am întrebat; de ce acasă, în faţa soţiei lui, bărbatul deştept şi cu potenţial îşi ascunde imaginea de Don Juan? Oare chiar nu realizează că şi colega lui de birou, cea sexi, amabilă, inteligentă şi spirituală poate fi nevasta sau amanta cuiva?...
Cum tot am intrat în sezonul tuturor noilor începuturi, sunt chiar curioasă să văd în jurul meu, câte cazuri vor fi, în care, bărbaţii deştepţi şi cu potenţial îşi vor trata soţiile precum îşi tratează colegele de birou, cele sexi, inteligente, amuzante şi pline de amabilitate. Nu de alta dar, la urma urmei, şi noi suntem tot colegele de birou ale unui bărbat deştept şi cu potenţial!
Nu am dreptate, fetelor?
La Mulţi Ani, nouă, tuturor femeilor, de ziua noastră!

Magda M.M.

Niciun comentariu: